Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Sodexo Support Helpcenter
www.sodexo.be Een aanvraag indienen
  1. Sodexo Support
  2. Ik ben klant of werkgever
  3. 🍃 Overschakelen van papieren cheques naar elektronische cheques
  4. Bestel elektronische cheques
  5. Abonneer je op een "elektronische" contract

Abonneer je op een "elektronische" contract

  • Waarom moet ik een nieuw contract afsluiten als ik hetzelfde product al op papier heb?
  • Ik heb al een elektronisch contract (product of kaart) met Sodexo. Kan ik alle elektronische producten bestellen?
  • Waarom omvat de offerte de kosten van de kaarten als mijn werknemers ze al hebben?
  • Wat is mijn verbintenis als ik het aanbod van de Sodexo e-shop accepteer?
  • Ik heb al een contractaanbieding ontvangen van een verkoopvertegenwoordiger. Wat zou ik vervolgens doen?
Sodexo Support
Français