Lukt het niet om het bedrag te bevestigen? Check dan even of je klant voldoende saldo beschikbaar heeft op zijn of haar kaart.
Lukt het niet om de QR-code te scannen?
- De QR-code is 3 minuten geldig in de Pluxee BE-app. Als hij langer blijft openstaan dan moet men terugkeren en een nieuwe QR-code aanmaken.
-
Als je klant zijn QR-code heeft afgedrukt, is die 7 dagen geldig; de vervaldatum staat ook op het document vermeld.
- Als het nog steeds niet werkt, druk dan op “invoer” op het startscherm van de applicatie om het nummer van de Pluxee Sport & Culture van je klant handmatig in te vullen.
Vergeet niet om de status van je netwerk te controleren. Als je goed verbonden bent met het netwerk, verschijnt er « Wifi-status: verbonden » onderaan je scherm. Als dat niet het geval is, check dan de verbinding van je telefoon om te kijken of je netwerkverbinding in orde is.
Klik in het menu « Instellingen » op « Beschikbare Services » om te controleren of alles goed werkt.
Dat kan via de app: druk op « Instellingen » in het app-menu. Als je drie groene V-symbolen ziet verschijnen, is alles in orde.