Vanuit Pluxee Clients Portal kan je meerdere begunstigden tegelijk importeren via een Excel-bestand om te downloaden. Gebruik deze methode voor meer dan 15 medewerkers.
- Klik op Jouw Begunstigden > Stuur ons de gegevens;
- Download het template Leeg Excel-bestand;
- Vul het bestand in:
-
Vul (minimaal) de volgende gegevens per begunstigde in:
- Rijksregisternummer (kol. A);
De naam en voornaam (D, E, F);
Geslacht (G);
De geboortedatum (H);
Taal (I);
E-mailadres (J)
- Rijksregisternummer (kol. A);
- Zet vervolgens alle begunstigden in de Active status (kolom C).
- Geef de afleverlocaties aan:
- Voor levering op de werkplek selecteer je Klant (kol. N) en vervolgens het afleverpunt (O). Als je slechts één afleveradres heb, selecteer je de optie: Delivery Point 1. Selecteer anders de juiste optie. Je afleveradressen zijn zichtbaar op het tabblad Jouw klantgegevens.
- Voor bezorging bij de begunstigde thuis, selecteer je Begunstigde (kol. N) en vul je het volledige adres in (P-V).
- Ga op dezelfde manier te werk voor de levering van pincodes voor Pluxee-kaarten (W-AE).
-
Selecteer de Kostenplaats (facturatiegegevens) (kol. AF) van de begunstigde. Als je slechts één factuuradres heb, selecteer je de optie Cost Center 1. Selecteer anders de juiste optie. Factureringsgegevens zijn zichtbaar op het tabblad Jouw klantgegevens.
-
Selecteer het elektronische formaat (optie e -.... Pass) voor de producten die je bestel en de optie Not applicable voor de producten die je niet bestel (kol. AG, AI, Aj). Als je maaltijdcheques bestel, vermeld dan ook het bedrag per cheque (max. 8 € / cheque) (AH).
-
Vul (minimaal) de volgende gegevens per begunstigde in:
- Sla het bestand op je computer op;
- Importeer het Excel-bestand op Pluxee Clients Portal op in .xlsx-indeling;
- Vink de 3e optie aan in stap 4;
- Klik op Bestand verzenden om je begunstigden te importeren.